/* /* /* Bananada de Goiaba

Bananada de Goiaba

PEQUENOS REGISTOS PARA os meus amigos, que nunca sabem nada de mim... e sei lá eu se com ISTO vão saber mais, ou melhor!
 

"Acho que vais gostar disto!"

quarta-feira, março 03, 2004

Disse-me a Carla!

E não é que amei?!!!

(muito se trabalhou hoje, hein?)

REENCARNAÇÃO


O meu resultado foi:

Your past life diagnosis:
--------------------------------------------------------------------------------
I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern South New Zealand around the year 1850.
Your profession was that of a medic, surgeon or herbalist.
--------------------------------------------------------------------------------
Your brief psychological profile in your past life:
You had the mind of a scientist, always seeking new explanations. Your environment often misunderstood you, but respected your knowledge.
--------------------------------------------------------------------------------
The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Magic is everywhere around you, even in the most usual, most ordinary situations. Your lesson is to understand this magic and to help other people to see it, too. You are a magician!
--------------------------------------------------------------------------------
Do you remember now?


 

"Que dias há¡
que na alma me tem posto
Um não sei quê,
que nasce não sei onde
vem não sei como
e dói não sei porquê."

(Luis Vaz de Camões)

plosanimais
Na minha vida REAL...

 

"A realidade é um detalhe,
  Pra quem sonha ela é um desafio.

 

... fica para depois!

neste momento não consigo ler mai nada!!!

 

Existem, e tenho que ler...
No baú

@ Correio